I am Frida Jansson

Alla inlägg under maj 2011

Av Frida - 10 maj 2011 15:02

Men hur är det möjligt för en del att inte ha utvecklats något mentalt sedan man var 15 år?

Jag begriper inte... ??



Snälla förklara för mig.



Av Frida - 10 maj 2011 13:55

Glasvegas tar mig till en annan planet. På riktigt alltså. Jag ville bara säga det.



Bara några. Kolla upp dom!

Av Frida - 9 maj 2011 23:01

Jag älskar oss. . . .


 

Av Frida - 4 maj 2011 14:17

  För er som inte vet så är det här Johnette Napolitano. Jaha och vem är det då tänker ni? Jo det ska jag berätta! Men först måste jag bara säga att jag snott bilden från google så klart.

Jo! Det är nämnligen hon som sjunger i Concrete Blonde. Vet du inte vilka dom är så tycker jag du kan sluta läsa här..... Här har ni en rockstar! Bästa låtarna med Concrete Blonde är självklart Caroline, och Joey. Bara så ni vet. 


Gammalt är bäst! Sådeså....

Av Frida - 4 maj 2011 13:42

Asså jag hinner inte vara här. :( Känns som att jag jobbar 7 dagar i veckan och inte har ork till något. Kunde jag blogga från mobilen vore det en helt annan sak!!!! (pik,pik,pik.) Jag fyller år snart. Hela 25 år. Oj va gammalt tänker ni. NOT! Jag är inte gammal, fan 25 vad är det liksom?


Bara för att jag inte hinner hänga här så mycket betyder det inte att tankeverksamheten dött ut. ICKE! Hjärnan går på högvarv dygnet runt. Egentligen händer det sjukt mycket just nu. Fast jag är rätt relaxed faktiskt. Just i detta nu sitter jag med en cigg i käften, största kaffekoppen bredvid mig och bra musik på hög volym. Bra musik ja, tror jag ska byta till något halvbra istället för jag sitter bara och sjunger istället för att faktiskt skriva något vettigt. Ska bara ta den där låten en gång till. . . . . .


. . . . . Så där. Fy fan vad jag önskar att jag var en rockstjärna alltså! Fast jag är det lite grann ändå. Hemma när ingen ser...  Höhöhö...

Hur som haver, om typ två veckor ska jag eventuellt på jobb i Båstad. Jag tar med mig frugan som stöd. Har aldrig varit där men när jag hör ordet Båstad så tänker jag typ tennis och bratz. Men det ska bli intressant. Om mer intressant så har jag fått höra att huset vi ska bo i är fullt av spindlar hela sommarhalvåret och det känns väl inte sådär jättebra kanske..  Det finns verkligen ingenting jag fruktar mer. Hästen konstaterade även igår att det här blir det längsta vi någonsin är ifrån varandra sen vi träffades. En hel vecka! Hade jag inte fått ta med min fru vet jag helt ärligt inte hur det skulle gå. Jag är ju en extremt känslig liten tjej i ett tufft fodral som nästan börjar gråta när jag ska säga god natt till Hästen om han bara är borta över natten. Och då ligger jag ändå i våran säng i tryggt förvar. Nu ska jag ligga i ett hus fullt med spindlar i Båstad. Jag menar, hallå i hela huvudet!!! Jaja, cash is king.


Idag är det 9 dagar kvar tills vi drar på Bandti Boat 11. Jag är sjukt pep och vet att det kommer bli grymt. Likaså där är det jag och frugan som åker. Hästen får vara hemma den här gången. Skönt. Jag älskar honom men det här gör jag helst själv. Det blir bäst så. Det är första gången av alla hundra som jag och frugan åker själva också, vi har en egen hytt bara hon och jag vilket betyder att vi bara har oss själva att rå om. Öh!? Här ska inte rås oom någonting men vi sköter oss själva och behöver inte "ta hand om" någon vilket är skönt. Feel free to svina bäst fan du vill. Sen känner vi ju massor som åker så klart och det är alltid lika kul att träffa alla ;) Nu pirrar det i magen!!!!!


  Åh så söt! Visst ;)



Aa det vart ju sjukt oseriöst det här men vad gör väl det? Jag orkar inte..

Twitter

Presentation


En skön tjej som inte tycker om när folk talaar om för mig vad jag ska göra.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards