I am Frida Jansson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Frida - 24 augusti 2011 23:18

                         


Jag tor att jag haft världens kanske bästa sommar när jag tänker efter....  

    

Av Frida - 8 augusti 2011 09:13

Jag har fallit, längre och längre ner. Jag har fallit så djupt att jag tappat tron på livet. Framtiden har varit ljusår bort. Allt har varit mörkt och minsta lilla ansträngning har varit näst in till omöjlig. Stressen, pressen och negativiteten drog mig ner till djupet. Till den djupaste och mörkaste av bottnar.  Jag föll så hårt att jag tappade mig själv helt.  Är det dag? Är det kväll? Det kvittar för alla dagar ser ut som varandra. Sju dagar i veckan.

Sen tog jag steget.......



Jag tog kontroll över situationen.

Jag tog ett beslut och insåg att det är jag som styr mitt öde och ingen annan.

Ingenting är värt något om du inte är nöjd och väljer själv.

Att trampa runt i ett ekorrhjul hela livet är inte att leva.

Din fritid är ditt allt och din frihet är ditt kall.  


Det är du som styr ditt öde och ingen annan.... Glöm aldrig det.



Twitter

Presentation


En skön tjej som inte tycker om när folk talaar om för mig vad jag ska göra.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards