I am Frida Jansson

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2012

Rubrik saknas

Av Frida - 9 oktober 2012 18:53

Trots den sega starten i morse kom vi till slut ut på en härlig långis. Jag och Ville fick sällskap av våran granne Veronica och det var mycket trevligt! Imorgon kör vi igen fast med en något tidigare start.

Efter promenaden var det dags för frukost och resten av dagen har ägnats åt pyssel och tvätt. Har busat massor med min lilla korv också.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 5 februari 2013 07:05

Hit: http://flady.blogg.se

Av Frida - 5 november 2012 22:08

Ja det är dålig uppdatering här. Har beslutat mig för att lägga ned den hör bloggen och jag återkommer när jag vet vart jag tar vägen. Men jag mår hur bra som helst och är lycklig!! Hej då!...

Av Frida - 25 oktober 2012 08:47

God morgon!! Ligger i sängen och är såååååå seg. Ville sover som tur är så jag behöver inte stressa ut med honom. Jag ligger här och funderar över hur livet ser ut idag. Jag blir glad, så glad att jag nästan kan spricka! För en månad sen mådde ja...

Av Frida - 22 oktober 2012 23:21

Känslan som uppstår när jag känner att min lilla bebis till hund kryper tätt intill och drar en djup suck mot min nacke för att sedan falla i djup sömn. Jag tror jag dör lite. ...

Av Frida - 18 oktober 2012 22:50

Oh yes! Har spelat så satans mycket tv-spel idag så min tumme gör ooooooont!! Vad jag spelar?? Det här så klart! ...

Ovido - Quiz & Flashcards