I am Frida Jansson

Alla inlägg under februari 2011

Av Frida - 25 februari 2011 16:30

Min karl är och köper ny plattis till mig. *gilla fett*

Av Frida - 24 februari 2011 22:45

I'm walking wires
Over a train crash
I'm holding on
And you, you make me useless
You left me senseless
You lead me on

But please go on, it feels so good
I need this pain, it's understood
That everytime,
All we do is wrong.....

Av Frida - 24 februari 2011 16:44

Ja men orka blogga om Kissie?! Sopor!

Av Frida - 22 februari 2011 06:13

Finns det något jag stört mig på när det gäller Facebook så är det City Ville.

Man loggar in och ser till sin förtjusning att man har 167 nya händelser. Åh helvete va poppis jag är. Öh Not!!!! Nej för det är 167 nya förfrågningar om City Ville. Hon behöver ditt och han behöver datt. Åh snälla kan du inte bli min granne!! Jag har en mamma som jag till och med blivit tvungen att bli arg på för att hon ska förstå att jag inte vill ha hundratals förfrågningar om skiten. Till råga på det så har jag en karl här hemma som spenderar den största delen av kvällen med datorn i knäet för att samla energi så att han kan göra saker i sin stad. Jag menar, HALLÅ I HELA HUVUDET!!!! Vad är det för fel på att se på Gynekologen i Askim som alla andra en måndagskväll?!


Det påminner mig om när jag var typ 8 år och hade en Tamagotchi som skulle matas och badas och allt det där.  En kväll blev han sjuk och dog. Klockan var väl ungefär mitt i hela jävla natten, jag blev helt förstörd och sprang in till mamma och pappa och vrålade "HAN ÄR DÖÖÖÖÖD!!!!" Varpå dom så klart får panik utav bara helvete och tror att det är min lillebror jag pratar om. 


Jag är alltså helt emot City Ville och Farm Ville och fan vad allt heter.

I natt drabbades jag av en kär gammal vän. Speciellt kär är den inte förresten. Vi kan kalla honom insomnia. Vad gör jag då? Istället för att ligga och vrida och vända på mig i sängen i 150 år eftersom jag vet att det inte är någon idé. Ibland kan jag inte sova på flera dagar och så är det bara! Då kom jag på den briljanta idén att testa City Ville. Och 24 koppar kaffe senare sitter jag fortfarande här. Jag har spelat skiten hela natten, byggt upp min stad och skördar och har mig så att svetten rinner nästan!!!



Jag bjuder på den....

Av Frida - 22 februari 2011 00:56

Faaaaans jävla helvete!!! Skrev världens längsta inlägg, internet fucka ur och inlägget försvann!!!

Ovido - Quiz & Flashcards