I am Frida Jansson

Direktlänk till inlägg 11 september 2011

Matporr.

Av Frida - 11 september 2011 22:24

Orden kommer inte riktigt till mig idag känner jag så jag bjuder på lite matporr istället.



Jag älskar lediga helger! På helgen är vi bäst på att äta frukost länge framför tv:n i soffan. 



Här har vi lördagens middag.  Yoghurtmarinerad fläskfilé med bakad sötpotatis och eget komponerat vitlökssmör. Fanns bara ett liiiiitet problem. Det var första gången jag provade sötpotatis och tyvärr så levde den inte upp till mina förväntningar.. Det blev ungefär som när man var liten ni vet. En tugga och sen huuuuuuuuuuuulk! Asså den smakade så illa att jag blev tvungen att spotta ut den igen. Men köttet var gudomligt gott!



Efter att ha spenderat hela lördagen med näsan i matteboken var jag bara tvungen att göra Leilas  Mousse au chocolat så det fick bli efterätt.



I fredags efter skolan var jag och hälsade på min farmor. Hon har precis genomgått en lyckad ögonoparation och sa att hon gärna ville bjuda vårdpersonalen och hennes "grannar" på tårta för att fira det. Så jag lovade henne att baka en tårta och komma ner med den idag och så här såg den ut. Den gjorde succé! 




Mer än så här blir det inte idag tyvärr. 


Hoppas alla haft en bra helg <3 

 

 

   


 
 
Veronica

Veronica

12 september 2011 17:06

Men guuuud så gott allt såg ut.
Du ska fan få bjuda mig på middag nån dag. Ah, jag bjuder in mig själv.. ;P haha

<3

http://vonnaponna.blogg.se

Frida

12 september 2011 20:44

Jag lovar att jag ska bjuda dig på middag!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 5 februari 2013 07:05

Hit: http://flady.blogg.se

Av Frida - 5 november 2012 22:08

Ja det är dålig uppdatering här. Har beslutat mig för att lägga ned den hör bloggen och jag återkommer när jag vet vart jag tar vägen. Men jag mår hur bra som helst och är lycklig!! Hej då!...

Av Frida - 25 oktober 2012 08:47

God morgon!! Ligger i sängen och är såååååå seg. Ville sover som tur är så jag behöver inte stressa ut med honom. Jag ligger här och funderar över hur livet ser ut idag. Jag blir glad, så glad att jag nästan kan spricka! För en månad sen mådde ja...

Av Frida - 22 oktober 2012 23:21

Känslan som uppstår när jag känner att min lilla bebis till hund kryper tätt intill och drar en djup suck mot min nacke för att sedan falla i djup sömn. Jag tror jag dör lite. ...

Av Frida - 18 oktober 2012 22:50

Oh yes! Har spelat så satans mycket tv-spel idag så min tumme gör ooooooont!! Vad jag spelar?? Det här så klart! ...

Twitter

Presentation


En skön tjej som inte tycker om när folk talaar om för mig vad jag ska göra.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards