I am Frida Jansson

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Frida - 9 oktober 2012 22:05

Till middag ikväll blev det baconinlindad lax med broccoliris och fetaost yoghurt. Smaskens!! Mamma kom förbi så hon fick en tallrik också ;)

Imorgon bitti ringer klockan tidigt för klockan sju ska jag möta Veronica för att hå en riktig långis. Det ska bli såå skönt och jag är riktigt taggad. Så med det sagt är det väl dags att hoppa i säng nu då ;)

Av Frida - 9 oktober 2012 18:53

Trots den sega starten i morse kom vi till slut ut på en härlig långis. Jag och Ville fick sällskap av våran granne Veronica och det var mycket trevligt! Imorgon kör vi igen fast med en något tidigare start.

Efter promenaden var det dags för frukost och resten av dagen har ägnats åt pyssel och tvätt. Har busat massor med min lilla korv också.

Av Frida - 9 oktober 2012 10:12

Avnjuter en kopp kaffe i sängen, har svårt att sova på nätterna igen så mina försök till att gå upp i ottan lyckas inte riktigt. Men jag försöker ;)

När jag druckit upp mitt kaffe ska jag släpa med mig tröttmössan Ville och gå ut och svettas lite. Känns skönt att äntligen vara igång igen!

Hoppas alla haft en bra start på dagen <3

Ovido - Quiz & Flashcards