I am Frida Jansson

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Frida - 5 juli 2012 23:22

Äntligen kan jag blogga från telefonen :) Grattis bloggplatsen!

En utav de roligaste sakerna jag vet när jag jobbar förutom att träffa massor av folk är när det kommer sura och otrevliga människor. Missförstå mig rätt nu, det roliga är att utmana sig själv till att få kunden att dra på smilbanden innan den går där i från. I nio fall av tio lyckas jag. Då är jag nöjd :D

Positivt tänkande leder till positivt mående.
Glöm aldrig det!! :*

Av Frida - 5 juli 2012 10:50

Jag är världsbäst på det här.

Hur som haver mår jag fantastiskt bra och är riktigt nöjd med det mesta i livet. Jobbet flyter på bra och sommaren verkar faktiskt äntligen vara här.  Får passa på att njuta av den när jag är ledig :)


Såg nyss den officiella videon till Euphoria med Loreen. Inte ett dugg imponerad om jag ska vara ärlig. 

Här får ni istället en video till en annan Euphoria. En bättre! Vet att jag lagt upp den förut men den är sååå bra att jag gör det igen.




Take care darlings!

Twitter

Presentation


En skön tjej som inte tycker om när folk talaar om för mig vad jag ska göra.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards