I am Frida Jansson

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Frida - 21 oktober 2010 13:16

Idag blir en lugn dag som går i filmens tecken. Jag lånade alla Sällskapsresan filmerna av mamma och pappa igår och det är helt perfekta filmer att se på när man känner sig trött och seg. Man behöver liksom inte hänga med så mycket eftersom man redan sett dom så många gånger. D är ledig idag också och det tycker jag är sååå mysigt! Får se om jag kanske tar en promenad med min kära fru Annelie lite senare. Vi skulle ha simmat egentligen men orken finns inte riktigt där idag. Hela den här veckan har varit seg egentligen. Men det är nog rätt bra med tanke på att jag gick ut rätt hårt förra veckan. Då promenerade jag minst 60 min varje dag och simmade hur mycket som helst. Får se till bara att jag tar i mer nästa vecka igen.


Hörs sen för nu fryser jag och tänker krypa ner hos världens kanske varmaste man. <3


  

Av Frida - 21 oktober 2010 01:10

Det här var spännande! Har suttit i flera timmar och pillat med den här sidan :D

Hur kul som helst. Men nu har D hunnit komma hem från spelningen, hunnit äta och krupit ner i sängen. Och jag känner att det är dags att göra honom sällskap. Får skriva mer imorgon. Vad tycker ni om utseendet på min blogg so far?


Natti <3

Tidigare månad - Senare månad

Twitter

Presentation


En skön tjej som inte tycker om när folk talaar om för mig vad jag ska göra.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards