I am Frida Jansson

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Frida - 22 oktober 2010 13:44

Känner ett otroligt starkt vill ha begär idag. Här är några av de sakerna jag önskar att jag kunde köpa :P



    

Av Frida - 22 oktober 2010 10:15

Klockan är 11:00 och jag har avslutat min tredje kopp kaffe för idag. jag hade ställt klockan på 08:00 för att jag skulle ta en promenad med min fru innan hon skulle göra sig klar för att bege sig till jobbet. När klockan var 07:40 väcktes jag av en sjuhelvetes vibrerande! Då ringer hon. INTE OKEJ!! Har men gemensamt bestämt att kl 08:00 kliver vi upp för att sedan mötas kl 08:30 då ringer man väl inte tjugo minuter innan?! Men det gör hon för hon hade vaknat långt innan och varit pigg för sån är hon. Jävla kärring!!!! Hur som helst så ringde hon,  sa något som jag inte minns. Jag fräste något till svar för att sedan sova ca 9 minuter till. Löjligt egentligen, men det gör mycket alltså! Jag klev i af upp, fixade kaffe och klädde på mig. När kaffet var klart gick jag upp på balkongen för en cigg. Va fan det var ju snö ute!!!! Ja ja tänkte jag och rökte min underbara morgoncigg. Gick sedan in igen och tog en macka..  Vi var ute och gick i drygt 45 minuter. Blev lite längre eftersom jag skulle hem också.  Men det var så skönt! Har verkligen kommit in i det där med morgonpromenader nu och det är så härligt. Även om den här veckan har varit oförskämt slapp. Men jag tänkte att jag skulle ta i lite mer nästa vecka igen. Så får vi se på måndag när jag ställer mig på vågen om det hänt något. :)



 

Såhär såg det i af ut utanför mina fönster när jag vaknade. Inte så mycket, but still. Snö!


  


Ikväll hade jag och D tänkt dra till Sigtuna på spelning egentligen. Men det känns rätt ovärt när man inte ens har pengar att köpa en Loka. Så vi blir hemma istället. Men det är skönt det också. Blir väl Idol tänker jag. Och Sällskapsresan ;) Igår såg vi de första två så vi tar väl den tredje ikväll. Jävla torrbollar! Men jag tycker att det är så skönt! I Övrigt ska jag väl söka lite jobb, städa och fixa lite här hemma så att vi kan njuta av helgen sen. Tänkte att jag skulle dra med mig D på en långpromenad imorgon ;)


Hej så länge.



Här får ni en låt att infira helgen med: (ni har väl inte glömt den?) Jag tycker att dom är sååå fina!!






<3

Tidigare månad - Senare månad

Twitter

Presentation


En skön tjej som inte tycker om när folk talaar om för mig vad jag ska göra.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards