I am Frida Jansson

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Frida - 21 november 2011 10:38

Facebook.

Ett fenomen? Jag förundras varje dag av vad som basuneras ut på detta comunity. Framförallt det faktum att folk är villiga att dela med sig av i princip vad som helst av sitt privatliv bara för att någon ska "gilla" ens status.

Att trötta mammor lägger upp svartvita bilder på deras trötta trötta ansikten med så stora påsar under ögonen att dem skulle få plats med sin iPhpone där. Varför gör man det? Jo för att man hoppas att någon ska "gilla" bilden och förhoppningsvis skriva en kommentar också om hur sexig denna mamma är. Det är bara ett problem. Det finns inget sexigt med sliten hy och påsar under ögonen!

Nu blir jag förmodligen både lynchad och hatad av alla mammor där ute och det får jag ta. Jag har absolut ingenting emot småbarnsföräldrar tvärtom! Jag längtar verkligen till den dagen jag själv kan lägga upp bilder på mig och min nyfödda familj. Men man måste kanske inte välja att ta ett foto när man har varit vaken i 34 timmar med nyspydd axel, flottigt hår och gigantiska påsar under ögonen?  

Mammor är vackra och bäbisar är underbara. Det finns inget finare än att vara just mamma. Men piffa till dig för guds skull! Byt ut den nerspydda tröjan mot en ren, tvätta håret, piffa till dig själv med lite mascara och vips så har du en skitsnygg bild och folk kommer se dig som en skitsexig milf som det så fint kallas istället för ett slitet monster som ser ut att kunna gå till attack vilken sekund som helst.


Twitter

Presentation


En skön tjej som inte tycker om när folk talaar om för mig vad jag ska göra.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards