I am Frida Jansson

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Frida - 21 februari 2011 12:11

  



En stor kopp kaffe, helst 8. 10 cigg på raken och hög musik. Helst en vrålande man till tonerna av en elgitarr. Det är dåligt att röka, jag vet det. Men nu gör jag det och jag har inga direkta planer på att sluta.

Jag dricker gärna vin, mycket och fort. Jag tycker om att gå till den lokala baren, bara för att få höra från alla "stammisar" som faktiskt är mina vänner hur jävla snygg jag är bara för att det var så längesen vi sågs. Jag är en egotripp.

Jag älskar att ligga på soffan i trasiga mjukisar och för stora trosor och glo på tv. Jag är expert på att rapa och jag pruttar rätt ofta också.

Att åka på kryssning tycker jag är kul. Då kan man släppa allt som har med vardag att göra och supa skallen i bitar och vara full i 24 timmar och tycka att livet är helt okej. Jag är en festalkis.

Jag kan stå framför spegeln i flea timmar och sminka mig. Gärna mörkt och hur mycket som helst.

Det är ingen mask och jag försöker inte dölja mig bakom det. Jag tycker bara att det är jävligt snyggt.

Tatueringar är världens snyggaste accessoar om du frågar mig. Jag har hur många som helst och är inte färdig på långa vägar. Jag är besatt.

Nikki Sixx oxh Michael Poulsen är de snyggaste/sexigaste männen i universum trots att jag har en alldeles egen man som jag älskar. Vet du inte vilka dom är så har jag nog inte så mycket till övers för dig. Jag är ytlig.

Att sitta hemma 17 helger i rad är bland det bästa jag vet. Att inte svara i telefonen och bara bry mig om mig själv och vad jag vill och ingenting annat. Jag är ett våp.

Blir jag bjuden på fest tackar jag ja, jag vill gärna vara snyggast av alla.

Att köpa skor och väskor är en drog. Jag är en shopaholic.

Jag blir oftast kär i fel kille och har svårt att släppa taget. Jag är en idiot.

Jag vill inte dela med mig av min Spotifyprofil för jag vill inte att någon förutom min man ska se vad jag i hemlighet lyssnar på.

Jag brukar i min ensamhet sitta hemma och vråla med till Melissa Horn när hon sjunger om långa nätter. Ibland önskar jag att jag vore rockstjärna. Jag är en drömmare.

Det finns en person som jag alltid kommer bry mig sjukt mycket om vad som än händer. Jag behöver kbt.

Håkan Hellström gör mig glad. Nu kan du få mig så lätt.

Jag gråter ofta. Speciellt när jag inte borde. Jag är känslig.

Jag drömmer om det perfekta brölopet, långpromenader i skogen och underbara dagar i parken. Jag är en romantiker.

Jag kan prata om mig själv i timmar och tycka att jag vet bäst om allt. Jag är ego.

Jag har et hjärta av guld och har hur många som helst som tycker om mig. Jag är älskad.






Ovido - Quiz & Flashcards