I am Frida Jansson

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Frida - 6 april 2011 11:18

Vad vill jag göra då? I morse fick jag för mig att jag älskade löskokt ägg. Det gör jag fortfarande inte!  

Av Frida - 6 april 2011 10:39

I Lördags var vi bjudna på födelsedagskalas hemma hos tant Atterhag och hennes Mr. Så i Fredags när jag och frugan hade lite tid över bestämde vi oss för att införskaffa en gemensam present till födelsedagsbarnen.  Stället vi handlade på hade tokrea så jag passade på att fynda en heldel till mig och hästen. När jag kom hem skickade jag denna bild i mms till honom utan att skriva något.


 

Varpå jag får till svar: Deras present? Såg fint och mycket ut ;) Dyrt?

Jag och frugan dog en smula när vi insåg att hästen på riktigt trodde att den var presenten. Så jag svarade: Det var rea så det var inte så farligt ;) Skulle du kunna slå in det här tills jag kommer hem ikväll?

Hästen svarar: Puss.

Jag svarar: Ja men alltså en grej var för sig. En gaffel i ett paket, en sked i ett och ett glas i ett. Ja du fattar?

Hästen svarar: Då slår jag in ALLT för sej :P Har vi papper?


Hahahah! Snäll som jag är så lägger jag fram papper till honom och slår till och med in lite för att det ska se ut som att jag hjälpt honom :)


Kl 22:00 i Fredags kom jag hem från jobbet. På golvet i hallen ligger hästen raklång och jämrar sig över sin onda rygg. Jag dör av skratt!!!!!! Frågar honom hur det har gått? Han svarar att han hatar att slå in paket och att han inte är klar för att det där jävla pappret är slut. Nu kan jag inte hålla mig längre och talar lugnt och sansat om för honom att han kan sluta slå in nu.

Hästen ser frågande på mig och säger VA!? Nu dör jag lite till och försöker mitt i skrattattacken få fram "April april!!!". Jag tycker att det är hur kul som helst och kan verkligen inte sluta skratta. Hästen i sin tur blir arg. Ni som känner honom vet att det är nästintill omöjligt att få honom arg. Han är lugnet själv liksom. Men han blev arg. Riktigt sur faktiskt. Medans jag själv är hur nöjd som helst och fast besluten om att det där var världens kanske bästa Aprilskämt!.


  Här har hästen spederat två timmar av sin lediga fredagskväll med att slå in sin egen köksservice ;)



  Oooops! Han blev visst arg :D



Undrar vad jag ska hitta på till nästa år??

Twitter

Presentation


En skön tjej som inte tycker om när folk talaar om för mig vad jag ska göra.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards