I am Frida Jansson

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Frida - 15 april 2011 12:12

Då sitter jag här, otränad fast nytränad. Jag sitter i trosor och linne och luktar apa. Struttar runt i 14 centimetersklackarna och inbillar mig att jag ska kunna gå i dom ute snart. Optimist. Ja visst!!!

Men dom är ju så satans höga. Hur fan ska jag klara detta?! Tjejen som alltid knatat runt i Converse och kängor. Det ska gå, det bara är så.


Körde spåret igår, innan jobbet. Passade på att köra lite intrevall. Sprang alltså mellan varven. Fy fan va jobbigt det är! Men jag har en pakt med någon. Jag är en tävlare och världens kanske sämsta förlorare så det kommer gå bra det här. Om sanningen ska fram så har jag väl aldrig någonsin kämoat för något. Dags att börja nu Fridde! Du blir ju snart 25. Om en månad och en dag för att vara exakt. Kämpa på nu tjockis så ska du se att det kommer bli bra :) Vem fan har sagt att livet ska vara roligt och enkelt?


Långfredan har jag tagit ledigt, då ska vi åka Eckerölinjen och fylla 14 igen. Nu märks det att det börjar bli vår på riktigt för det blir helt plötsligt lagligt att festa så ofta man bara kan och orkar..


Nä, nu ska det här fattiga fettot ta sig en välbehövlig dusch!



Twitter

Presentation


En skön tjej som inte tycker om när folk talaar om för mig vad jag ska göra.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards