I am Frida Jansson

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Frida - 27 februari 2012 11:08

Tillåt mig att gnälla lite.  I början av förra veckan kände jag en tendens av liiiite smärta i min vänstra fotled. Men i och med att det kändes så lite körde jag på som vanligt med träning. Tji fick jag! I onsdags hade jag så ont att jag inte kunde gå normalt.  Jag fick då order om att ta det jäääääääääligt lungt och att inte anstränga foten i onödan. Sagt och gjort! I fredags kände jag mig fit for fight igen men väntade ändå med träning ända fram tills igår. Men gissa vem som har smärtan from hell idag igen!!!

Jag kan vrida foten utan problem och även stå på den utan att det känns obehagligt. Men när jag går däremot, då jävlar i mig gör det ont. Det känns precis som att foten ska lossna från benet. Fattar ni?


Hur som helst tog jag mod till mig nu för att ringa och boka tid hos vårdcentralen. (Ni som känner mig vet att det händer typ inte. Kanske om jag skulle ha brutit något.) Nu ringde dom upp mig i alla fall men talade om för mig att jag måste ringa tillbaka tiiiiiidigt imorgon bitti för att få en tid den här veckan över huvudtaget. Eh Okej?! Varför kunde jag inte få boka en tid nu då?



Nu är jag sur och grinig. Bara så ni vet. 

Twitter

Presentation


En skön tjej som inte tycker om när folk talaar om för mig vad jag ska göra.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards