I am Frida Jansson

Alla inlägg under januari 2011

Av Frida - 7 januari 2011 00:17

Jag tror inte för en sekund att jag är ensam om att vilja ha vår.

Ett vårtecken är sången från fåglarna.


Och titta hur fin vägen in till centrum var nu ikväll när jag gick hem från jobbet =)


  


Hejasaltbilenfriskthumör!!!!

Av Frida - 6 januari 2011 12:32

rostat bröd med ost, nytvättat hår och pyjamas. täcke och massa kuddar i soffan. madicken på tv. blir det bättre?

Av Frida - 1 januari 2011 14:20

Dagen började med att en trött Fridde som sovit alldeles för lite gick till jobbet.

Jag jobbade mina fem timmar och gick sedan för att handla det sista inför kvällen.

D och jag skulle ha firat nyår i Uppsala tillsammans med hans vänner egentligen men tackvare ekonomin fick vi låta bli. Så vi bestämde att vi skulle vara hemma bara han och jag istället och det tyckte jag var bra för det händer inte allt för ofta längre.


När jag kom hem fick jag besök av Atterhag och Inez, så vi fikade och pratade om allt som hänt med våra nya jobb och det var mysigt :) Efter att dom gått hem la jag mig i ett bad och gick noggrant igenom Vårkatalogen från HM från pärm till pärm. Sen var det dags att sätta fart med maten.


 

Till middag serverade jag Lax inlindad i parmaskinka, Hasselbackspotatis och Skagen röra.


  

Till det drack vi världens kanske godaste rödvin som jag fått i present av I. Så himla gott!

 

  

Han gillar inte att bli störd när han precis ska ta första tuggan av något han väntat på i flera timmar.

 

Efter maten förflyttade vi oss in till soffan och bara satt och pratade och lyssnade på musik lite för högt. Och när rödvinet tog slut öppnade vi en flaska Rosé och det är det absolut bästa jag vet så den tog slut ganska så fort den med.


Det röda vinet heter Trio och det kommer vi absolut köpa hem!


  

På Nyårsafton åker finglasen fram!

 

När vi suttit i soffan ett tag och låtit maten sjunka ner ordentligt var det dags att äta igen.


 

Räkor, Gurka, Creeme cheese, Brieost, Gröna Oliver, mera Parma och rostat bröd.


  

Till det drack vi mousserande Martini.

 

När klockan var fem i tolv gick vi ut på iskalla balkongen och skålade med varandra och såg på alla fyrverkerier. Det är så fint!!!! Sen gick vi in och spelade mer musik och pratade och hade det underbart mysigt. Sen vart det hopp i säng för stackars D som blev tvungen att jobba idag tack vare snöstormen. Så vi får se när han kommer hem ikväll? Vi skulle ha gått på bio ikväll men det ser ut som att det blir en kväll i soffan för min del. 


Hoppas ni alla hade det trevligt igår och att det nya året blir precis som ni vill att det ska bli!!!! <3 <3 <3

Twitter

Presentation


En skön tjej som inte tycker om när folk talaar om för mig vad jag ska göra.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards