I am Frida Jansson

Direktlänk till inlägg 19 april 2011

"There's a dream I have where I sail away, Looking back I wave at you and I wave goodbye."

Av Frida - 19 april 2011 10:15

Jag spydde lite i munnen. Fy fan, jag hatar verkligen att träna. Jag hatar att promenera, springa och allt som hör där till. Jag är en lat jävel som tycker om att ligga i soffan och titta på tv. Men jag gör det ändå. Tills jag spyr lite i munnen till och med!! MEN!!!!!!

Jag vill inte höra att jag är duktig och att jag ska fortsätta kämpa på. Jag vill inte, vill inte höra att jag är duktig!!!! Inte förrän ni verkligen ser att det gett resultat. När vi verkligen ser skillnad, att jag hållit på ett tag och att det verkligen på riktigt gett ett fint resultat. DÅ! Då får ni mer än gärna överösa mig med komplimanger om hur fin och duktig jag är. OK?! Do we have a deal??

Jag gör inte det här för att få en snygg kille, det har jag redan. Jag gör inte det här för att jag har en vidrig chef som tycker att jag är sjukt överviktig. ?!?!!!! Jag gör inte det här för att jag ska komma i dom där jeansen, för det gör jag redan. Jag har en pakt med en vän, och jag gör det här för mig. Det blir bara sjukt mycket enklare om man gör det med någon som har samma mål. Plus att jag gör det lite till en tävling i mitt eget huvud. Och jag hatar att förlora!!!! Så var det med den saken. Skönt att vi rett ut det tycker jag ;)



Nu vill jag promota en gammal låt som är så sjukt jävla bra. De flesta som känner mig har bergis hört den vid det här laget och älskar den säkert. Men jag tänkte att ni som inte känner mig skulle få ta del av den också. Så här får ni, världens kanske bästa låt just nu.




 


Imorgon färgar jag bort den brutala skunkranden.


HEPÅRE!!!!!


 
 
IL

IL

20 april 2011 09:11

Hej sötis!

Deal, men jag tänker tänka att du är duktig så jag kan peppa dig med mitt undermedvetna hahaha :-D Kul och se bild på dig.. Saknar dig jätte mycket! Hoppas du mår bra!!! Puss och bamse kramar <3

http://il85.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 5 februari 2013 07:05

Hit: http://flady.blogg.se

Av Frida - 5 november 2012 22:08

Ja det är dålig uppdatering här. Har beslutat mig för att lägga ned den hör bloggen och jag återkommer när jag vet vart jag tar vägen. Men jag mår hur bra som helst och är lycklig!! Hej då!...

Av Frida - 25 oktober 2012 08:47

God morgon!! Ligger i sängen och är såååååå seg. Ville sover som tur är så jag behöver inte stressa ut med honom. Jag ligger här och funderar över hur livet ser ut idag. Jag blir glad, så glad att jag nästan kan spricka! För en månad sen mådde ja...

Av Frida - 22 oktober 2012 23:21

Känslan som uppstår när jag känner att min lilla bebis till hund kryper tätt intill och drar en djup suck mot min nacke för att sedan falla i djup sömn. Jag tror jag dör lite. ...

Av Frida - 18 oktober 2012 22:50

Oh yes! Har spelat så satans mycket tv-spel idag så min tumme gör ooooooont!! Vad jag spelar?? Det här så klart! ...

Twitter

Presentation


En skön tjej som inte tycker om när folk talaar om för mig vad jag ska göra.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards