I am Frida Jansson

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Frida - 12 mars 2012 07:00

Jag ber om ursäkt för att jag inte har varit så flitig här!

Mycket i skolan och mycket runt omkring har gjort att allt jag haft tid för är plugga, träna, äta och sova. I helgen har jag till och med jobbat också ;)


Det står rätt så jävla mycket still med min vikt just nu, även om jag ser att kroppen förändrats står vågen blixtstilla och det är så klart frustrerande.  Idag kör jag därför på med 50 min på bandet innan jag gör något annat, därefter ca en timme styrka och hela passet avslutas med 12 minuters programmet på cykeln. Jag ska försöka hålla det här nu i ett par veckor och se om det händer något med fläbbet. Nästa vecka får jag nytt schema i skolan också och hoppas jag börjar lite ssenare vissa dagar och då ska jag sparka igång mina morgonpromenader ute igen! ;)


Hur går det för er? Latar ni er eller har det hänt något? Uppnåt ett delmål kanske?

Dela med er!! <3

Twitter

Presentation


En skön tjej som inte tycker om när folk talaar om för mig vad jag ska göra.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards