I am Frida Jansson

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Frida - 23 mars 2012 07:42

Jag är så glad idag!! Schizo?! Nej inte alls, har bara haft en dålig veckan men nu mår vi bra.


Eheheh.  Nej men seriöst. Jag kan nästan gå helt normalt på foten.  Visst gör det ont fortfarande men inte i närheten av hur det har varit.



Så här jävla fet är min fot just nu.  Och blåsvart. Färgen syns kanske inte så bra men hela sidan är typ blå, svart och gul.. Asså ser ni valkarna!? Normalt sett har jag typ världens minsta och smalaste fötter. Fötterna är ju för fan det enda som är smalt på mig!! Nu är den i alla fall 1000 gånger bättre än den har varit och jag är så jävla nöjd över det.  Så nöjd att jag ikväll får hem min fyrbenta lillebror och behåller honom över natten. Mys!!

Mindre mysigt för Davve dock som garanterat kommer sova på soffan i natt då Kurtan är fruktansvärt tänd på honom och absolut inte kan låta honom vara ifred när han klätt av sig och lagt sig i sängen. Typ som mig så jag fattar inte vad problemet är?


Jag är glad i alla fall :)

Fortsätter det gå så här bra med foten hittar ni mig på gymmet nästa vecka. Och vill ni träffa mig utanför gymmet är det promenad som gäller. Inget jävla fika. Lär er det nu. När Frida är frisk är det promenad som gäller om vi vill hänga med henne. Och det vill ni ju! Eller?


Nu ska jag sola på ballen!!



Här får ni en bild på bords tiggarkungen så länge.

 



       

Twitter

Presentation


En skön tjej som inte tycker om när folk talaar om för mig vad jag ska göra.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards