I am Frida Jansson

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Frida - 26 mars 2012 16:00

Efter att ha varit en smula för aktiv för min fots bästa i helgen harjag idag sovit. Sovit hela dagen faktiskt. Jag klev upp i morse när klockan ringde och kunde konstatera att jag nästan inte kunde gå. Igen.  Så jag mejlade in mina uppgifter till min lärare och gick och la mig igen. Och sov.


Helgen har varit hur bra som helst och det var supekul i lördags när vi firade mamma. Vi tog med oss Kurt hem så att mamma kunde ta sovmorgon igår men eftersom han också dryckit vin tydligen fick jag också sovmorgon.


Han väckte mig kl 10 och ville gå ut. Sen låg han så här i princip hela dagen:


 


Och idag var det som sagt min tur. Imorgon är jag ledig och ska hem till pappa och fixa lite grejer. Jag har beställt sol och hoppas att jag kan sitta på deras baksida och sola hela dagen.


Nu ska jag pallra mig upp och diska lite. Det ser ju förjävligt ut!!

Twitter

Presentation


En skön tjej som inte tycker om när folk talaar om för mig vad jag ska göra.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards