I am Frida Jansson

Alla inlägg under februari 2011

Av Frida - 7 februari 2011 10:10

Det blev visst en omedveten bloggpaus. Jag har varken haft tid eller lust.


En kombination av alldeles för mycket jobb, en bortsprungen liten hund, förlovning och till slut och äntligen en återfunnen liten hund. Lilla Kurt kom äntligen till rätta. Efter sex dagar ute i kylan gav han med sig till slut så att vi kunde få hem honom. Han har nu lärt sig hur fantastiskt det kan vara med en vardag som i stora drag går ut på att ligga i soffn och ha det jävligt skönt. Älskade lilla Kurt! <3


Jag väntar fortfarande på besked om mitt nya schema, jag vet att det kommer och det är i stort sett det som får mig att orka fortsätta. Jag älskar mitt jobb! Det gör jag verkligen, men inte till vilket pris som helst. Att jobba från morgon till sen kväll sex dagar i veckan är inget jag strävat efter. Men det kommer bli bättre, och så länge jag vet det går det bra.


Så blev hon förlovad, vad kan jag säga mer om det än att jag är lycklig över det?

Hej jag heter Frida och jag ska bli gift!


En kortfattad uppdatering om vad som skett...  Hörs snart igen. !!



Ovido - Quiz & Flashcards