I am Frida Jansson

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Frida - 2 mars 2011 23:01

Hästen är sjuk och har därför varit hemma med mig idag när jag varit ledig.

Om ni inte fattat det redan så är det D jag kallar Hästen. Det kan inte förklaras, det bara är så punkt.

Hur som helst! Jag vaknade som vanligt pigg som en lärka kl åtta i morse, fixade kaffe och parkerade mig i soffan framför Vakna med The Voice på tv och med datorn i knäet. Jag bokade biljetter till  mig och frugan till Banditkryssen som går av stapeln 13/5. Äntligen!! 550 spänn per skalle. Yes!! 


Efter ett par timmar vaknade Hästen till liv.



Ooops! Jag feste i soffan! Nä ja skämta faktiskt! Vi käka tacos till lunch. Men jag grisar en del och att sitta i vita soffan och äta är kanske inte så smart? Då blir det lätt lite köttfärs i soffan.. (Men jag fes faktiskt också. Inte samtidigt!)


Som sagt, tacos till lunch. Slappa i soffan hela jävla dagen. BB och tv-spel. Heja Fridde och Hästen. Dom kan konsten att chilla alltså.

Helt plötsligt tyckte posten att det var helt okej att slänga ner ett brev i våran brevlåda som fick mig på sjukt jävla dåligt humör. Mysfaktor bortblåst. Tack för den! Som plåster på såren fick jag sms från Nelly.com som talade om att jag nu kunde hämta ut mina skor. Yeeeey! Det var precis som att dom kände på sig att jag behövde piggas upp. Nelly kan man alltid lita på.


Dundercoola boots till våren. 


 

Asporriga stövletter till speciella tillfällen. Banditkryss kanske??        


Jag är i alla fall rånöjd och glad över mina nya fina skor. Och jag blev på lite bättre humör.


Resten av dagen/kvällen har vi spenderat i sängen. Rederiet, glass och Bröderna Karlsson. Har du inte sett den och känner för att blir sådär extra skitnödigt nervös så tycker jag absolut att du ska se den. Den är jävligt rolig också.


Jag är sjukt omotiverad att gå upp tidigt imorgon och vara pigg och glad. Skulle helst ligga kvar i sängen och inte kliva upp igen förrän solen värmer på riktigt ute. Men det hjälps inte! Så god natt då... Eller?

Av Frida - 2 mars 2011 21:59

Vi var på kalas i Lördags. Här är jag och fördelsedagsbarnet. Så här ser vi ut efter ca 37 groggar.


  


Ovido - Quiz & Flashcards