I am Frida Jansson

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Frida - 4 mars 2011 10:48

Ledig ända fram tills ikväll. Hästen spelar skivor för mig. Nu lyssnar vi på fyndet jag gjorde på skivmässan. Journey!!!! Jöööörni!!!!! Me love you long time. Så är det bara.

Jag går in mina nya skor. Det går sådär. Men rätt kul att jag med mina 160 cm blir lång som fan. Klackarna är 14,5 cm så nu kan ni sluta kalla mig dvärg!


Vi åt frukost i soffan, havregrynsgröt och kaffe. Världens bästa start på dagen om ni frågar mig.

Jag har 20 nya förfrågningar på min City Ville och det stressar mig. Förtjusningen har lagt sig och nu undrar jag hur jag gör för att radera hela skiten?

Idag ska vi handla mat och hästen ska köpa ett våffeljärn. <3 Men vi har inget eluttag vid bänken! Det är helt sick. Så fort jag ska vispa något eller rosta bröd eller vad som helst måste jag göra det vid köksbordet. Och det hade väl i och för sig inte varit något problem om vi haft normala kontakter, men icke! För att man ens ska få ström måste man hålla i kontakten man sätter i väggen för annars åker den ur. Jättekul att bo i en sunkig jävla hyresrätt. Eller inte. Men har man inte råd så har man inte.


Jag börjar bli mer och mer stressad över mitt körkort. Jag vill ha det och jag vill ha det nu. Men! Vi har bestämt att hästens körkort är prio ett. Jag håller tummarna för att han blir klar snart.


Igår ringde min chef och hade ett erbjudande till mig som jag måste fundera över. Jag tänker inte outa det förrän jag bestämt mig. Men det var ganska bra faktiskt..  Helt okej om du frågar mig. Men jag har som sagt inte bestämt mig än. Vi får se hur det blir helt enkelt.... 


  

Jag och hästen kära på fest.

 

 

 

Foto: Malin Karlsson.                                                  
                      


Ovido - Quiz & Flashcards