I am Frida Jansson

Direktlänk till inlägg 21 mars 2011

"Och jag går med dig överallt, i sommarsol och vinterkallt. När tankarna tar över allt, jag går med dig överallt."

Av Frida - 21 mars 2011 15:14

Du hjälper mig när jag har det svårt, jag hjälper tillbaka i den mån jag kan.

Du tillrättarvisar mig om jag behöver det, jag blir arg men sen går det över.

Du ger och jag tar, för att sedan kunna ge tillbaka. 


Vi skrattar tills vi gråter och vi gråter tills vi skrattar igen, tills vi börjar gråta igen för det är sånna vi är.

Vi blir generade och byter kanal om någon gör bort sig på tv.

Vi kan hålla ett löfte i tiotusentals år.

Vi skulle hellre dö än att svika ett förtroende.


När vi blir arga så blir vi det på riktigt.

När vi blir ledsna är det näst intill omöjligt att trösta oss.


Om du får oss att från hjärtat riktigt skratta har du fått oss som vän för livet.

Om du sviker vårat förtroende har du svårt att vinna tillbaka det.

Om du medvetet går bakom ryggen på oss förlåter vi dig aldrig.


Skulle du be oss om hjälp gör vi allt vi kan för dig.

Skulle du be oss om råd säger vi alltid vad vi tycker oavsett om du vill höra det eller inte.


Jag gråter när du gråter.

Sörjer du så sörjer jag.

Om du hoppar hoppar jag också.

Älskar du så älskar jag. . . . . .




Till min mamma.  

 
 
Anita

Anita

22 mars 2011 19:35

Så fint skrivet älskade dotter <3 Du är underbar och fantastisk.

http://anitas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 5 februari 2013 07:05

Hit: http://flady.blogg.se

Av Frida - 5 november 2012 22:08

Ja det är dålig uppdatering här. Har beslutat mig för att lägga ned den hör bloggen och jag återkommer när jag vet vart jag tar vägen. Men jag mår hur bra som helst och är lycklig!! Hej då!...

Av Frida - 25 oktober 2012 08:47

God morgon!! Ligger i sängen och är såååååå seg. Ville sover som tur är så jag behöver inte stressa ut med honom. Jag ligger här och funderar över hur livet ser ut idag. Jag blir glad, så glad att jag nästan kan spricka! För en månad sen mådde ja...

Av Frida - 22 oktober 2012 23:21

Känslan som uppstår när jag känner att min lilla bebis till hund kryper tätt intill och drar en djup suck mot min nacke för att sedan falla i djup sömn. Jag tror jag dör lite. ...

Av Frida - 18 oktober 2012 22:50

Oh yes! Har spelat så satans mycket tv-spel idag så min tumme gör ooooooont!! Vad jag spelar?? Det här så klart! ...

Ovido - Quiz & Flashcards