I am Frida Jansson

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Frida - 8 december 2010 10:48

Sömnsvårigheterna smyger sig på igen. Heja! Blir det lika svårt att sova ikväll igen stannar jag uppe hela natten så att jag kan somna tidigt imorgon.


Nu blir det kaffe och en Wasa Sport innan jag skuttar in i duschen. Blir väl typ en 15 minuters styling för att sen åka hem till finaste Ivana. Vi tar bort naglarna idag. Jag är för lat och bekväm för att ha dom just nu. Plus att mina naglar växer så sjukt fort så just nu ser dom ut som klor och är mest i vägen. Hade jag haft en schysst fil hade det kanske varit en annan sak? Fast ändå inte. För även om jag får ha naglar på jobbet så blir allt krångligare. Och jag vill vara snabb och proffesionell. Älskar dessutom att byta nagellack varje dag i stort sett. Så nu blir det en paus från akryl ett tag. Men tack fina underbara du för att du hjälper mig när jag vill det <3 Du är bäst!


Sen ikväll ska jag baka bröd och tänkte eventuellt baka lite bullar också ;) Och tänk va lätt det kommer gå att knåda utan långa naglar :D


Juste! Har en ny grej på gång också. Fast superduper hemlig just nu. Men det kommer bli bra. Så mycket kan jag säga just nu. 



Här är min bästa jullåt förresten. Vilken är din? :)

Ovido - Quiz & Flashcards