I am Frida Jansson

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Frida - 10 december 2010 22:34

Nu var det ett tag sedan jag var ute och fuktade strupen så frugan min tänker ta mig med ut på raj raj i morgon och det ser jag fram emot :)

När man bor i en liten kommun är utbudet av krogar inte det största. Visserligen är det inte allt för långt in till city men vi är alldeles för bekväma och lata för att krångla till det med nattbussar och fan och hans moster. Så imorgon går vi hit: http://garagerock.se

Bästa stället i Märsta, bergis i hela norrort! Skönt folk och skön musik. Bra priser i baren och snygg lokal. Ja, skitbra helt enkelt. Det är luciafest där i morgon så vi får väl se om jag spexar till det lite? Men vill ju inte gå som vanlig lucia. Har ni några tips? Bästa lucian vinner 1500:- på Åhléns och det skulle jag ju inte tacka nej till!

Så gnugga geniknölarna och hjälp mig nu! ;)

Av Frida - 10 december 2010 22:26

Jay eller Minnah? Minnah eller Jay?

Av Frida - 10 december 2010 11:45

Väntar på min mor och far. Vi ska åka och hälsa på min hjältinna idag. Verkar som att läget fortfarande är oförändrat. Jag vill ha tillbaka min farmor! Hon som pratar och pratar och pratar tills man nästan somnar vid bordet av uttmattning. :) Det är min farmor det.  Oavsett vad som händer så är det den bilden jag bär med mig. Jag har gjort allt tillsammans med henne.


Har du inte träffat henne tycker jag synd om dig. Hon har varit exemplarisk som farmor!

Hon är en sån jag önskar att alla fick ha. Inte bara som farmor men när som i livet. En skvätt Ebba får alla på bra humör!


I am blessed to have you in my life. . . .



  





Av Frida - 10 december 2010 10:40
Angels, answer me,are you near if rain should fall?Am I to believeyou will rise to calm the storm?For so great a treasure words will never do.Surely, if this is, promises are mine to give you.mine to give...Here, all too soon the day!Wish the moon to fall and alter our tomorrow.I should knowheaven has her way- each one given memories to own.Angeles, all could beshould you move both earth and seaAngeles, I could feelall those dark clouds disappearing...Even, as I breathecomes an angel to their keep.Surely, if this ispromises are mine to give you.mine to give...
Av Frida - 10 december 2010 09:04

extra armar som jag kan plocka fram när det behövs. För när han kom hem igår var jag i full färd med att laga mat, baka bullar och även bröd. Allt på en och samma gång.

Men det  är precis sån jag är. Speciellt när jag har mycket som snurrar i huvudet och oroar mig. Såhär blev det i alla fall.


  


  


  

Ovido - Quiz & Flashcards