I am Frida Jansson

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Frida - 14 december 2010 23:23

Jag är obeskrivligt glad och tacksam för jobbet som jag fått. För att det gavs till mig utan någon som helst tvekan. Jag är så glad och det kommer gå så bra! Jag ska jobba som personlig assistent och mer behöver jag inte säga om det för det är lite väl privat. Men ni fattar ;)


Men saknade efter D är stor! När man är van att ses varje dag hela tiden när han inte jobbar så blir det en stor omställning att jag sover när han åker och att han sover när jag kommer hem. Det gör ont i mit sköra hjärta!!! Min älskade D. Den bästa och finaste som finns. Det kommer ju inte att vara så här varje dag heller. Men just ikväll är jag trött och extra känslig. Imorgon slutar jag kl 18 så då hinner vi ses!


Nu ska jag lägga ifrån mig datorn och krypa ner i sängen bredvid världens kanske varmaste man och hoppas på att han vaknar lite så att jag kanske kan få en puss eller två.




Natti natti....  

Ovido - Quiz & Flashcards