I am Frida Jansson

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Frida - 20 december 2010 18:43

Jag är så oerhört glad att jag fått så mycket jobb! Jag är så in i helvetes jävla glad! I princip jobbar jag mer än heltid nu och det är skönt :) Just nu har jag två olika jobb. Ett som personlig assistent och ett i köket på Humlan. Båda jobben är superkul!

Men jag saknar mina vänner! Det gör ont i hjärtat av saknad. Men jag orkar inte vara social när jag kommer hem. Speciellt inte när jag jobbar dubbla pass vissa dagar. Jag orkar inte blogga ens. Jag vill verkligen, men orkar inte. Så om det inte händer så mycket här på ett tag så är det inte för att jag struntar i det. Jag lovar!


Till mina två bästaste tanter:


Förlåt mig, jag är dålig.

Förlåt mig, jag tänker en smula på mig själv just nu. 

Jag saknar er.

Jag vill inget hellre än att dricka kaffe och snacka skit med er, men tiden räcker inte till.

Jag vill att vi ska färga håret på varandra och ta dagen som den kommer.

Jag vill ha er här på middag och fnissa så att grannarna dunkar i väggen.

Jag vill att vi ska spela musik och dansa i vardagsrummet och tjoa över att den ena valde just exakt den låten som den andra tänkte på.

Snart.

Om vi ger det ett par veckor så finns det mera tid.

Då vill jag kramas med er.

Då vill jag ta en promenad och klaga på att jag får ont i fötterna.

Då vill jag gå och simma och störa mig på dem äldre som tar sån tid på sig.

Då vill jag bara vara med er! Göra sånt som vi tycker om att göra.

Snart.

Ovido - Quiz & Flashcards