I am Frida Jansson

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Frida - 13 december 2010 05:47

Sitter och dricker kaffe. Har precis ätit en mysig frukost tillsammans med D innan han ska till jobbet. Jag ska också jobba idag. Tillbaka till Humlegården, fast ett nytt jobb ;)

Idag ska jag dit för att vara med en patient hela dagen. Tanken är att jag ska vara med henne idag och i morgon för att hon sedan på Onsdag ska kunna flytta hem till sig igen med min hjälp. Jag ska vara med henne sen. Så att hon kan bo hemma så mycket som möjligt :) Det var helt underbart att få en spn förfrågan! Jag har alltså inte sökt jobbet, utan blev tillfrågad om jag skulle kunna tänka mig det. Hur ofta händer det?! Jag är så orehört glad och tacksam för detta! Det är alltså brukaren själv som valt mig skulle man kunna säga.

Man skulle kunna likna det med kärlek vid första ögonkastet. Hon valde mig, och jag valde henne. Det kommer bli bra det här. För henne och mig. Jag vet det.

Det här är min belöning för att jag satte ner foten och trodde på mig själv.

Mitt nya liv börjar............................................
..................................................
.........................

..................................................
..................................................
..................................................
...

..................................................
........................NU!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards