I am Frida Jansson

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Frida - 2 november 2010 10:11

I vanliga fall stoppar jag oftast ner tassarna i sådana här skor.


  



Men nu har Fridde slagit på stort och tänkte vara fin på Bandit-båten, så jag har köpt dom här som jag nu mera pressar i mina stackars små tassar i dagligen för att lära mig att gå i dom. Än så länge kan jag stå i dom och det är rätt bra känner jag! ;)


  

Av Frida - 2 november 2010 09:30

Jag är helt kass på att skriva här nu! Men till mitt försvar flyttade mamma och pappa igår och eftersom jag inte har ett jobb att gå till så har jag hjälpt dom de senaste dagarna. Helt mör i kroppen men det är bra för då behöver jag inte ha ångest för att jag inte tränat de senaste dagarna..


Har mycket som snrrar i huvudet just nu så jag lägger upp lite låtar istället så återkommer jag!


Tjing!!!!












Ovido - Quiz & Flashcards