I am Frida Jansson

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Frida - 4 november 2010 21:06

Idag har jag varit på äventyr med bästaste Atterhag. Hon skulle uträtta lite ärenden och det hela avslutades med att jag blev bjuden på lunch. Kan det bli bättre? Nej jag tror inte det. Vi beställde båda sallad och jag kapade hennes rakt av i stort sett. Om man bortser från dom gröna sovsäckarna som låg i olja. Eh?

Lunchen smakade i alla fall utsökt men det var på tok för mycket för att jag skulle få i mig allt så jag fick med mig i stort sett allt i en låda hem. :) Perfekt för då har D lunch imorgon!



  

En otroligt fin Atterhag.

 

  

En sjukt stor sallad!

 

  

Och en lite för glad jag.


Jag är extra glad idag för imorgon kommer min mormor och moster och hälsar på!

Det ska bli sjukt kul att träffa dom. Min mormor var det ett helt år sedan jag träffade. Så för att fira att dom kommer så har jag bakat ikväll och det här är vad jag tänker bjuda på.



 



  



Nu ska jag måla naglarna och sen hopp i säng för imorgon bitti ska vi simma!


(P.s. Jag har införskaffat ny daror. Den senaste bärbara från HP. Men kruxet är att jag inte fått igång mitt internet där än så det känns rätt ovärt med den just nu. Mer om det imorgon. D.s.)


Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards