I am Frida Jansson

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Frida - 16 november 2010 16:31

Bandit boat 10 var väl ungefär som jag förväntat mig. Lika kul som alltid! Banden var riktigt bra men det bästa måste nog ha varit Hardcore Superstar. Han är en jävel på att få igång sin publik den där Jocke.  Raubtier har jag sett förut och dom var lika sköna som då.  Itchy Daze gjorde mig glad genom att spela "Monster" då rann det till och med en tår ner för kinden.  Ett plus också var att vi träffa dom på Mc Donalds i stora Väsby på vägen hem sen. Trevliga grabbar det där :P I övrigt så var det sjukt kul att träffa alla som jag i vanliga fall inte träffar så ofta. Alla nya jag träffat. Kul!

Under resans gång har jag: Druckit för mycket Jäger, druckit på tok för mycket Salmiakki, hällt i mig sjukt mycket öl, ( i vanliga fall dricker jag inte ens öl) jag har inte ätit mat, åkt kundvagn och fått en hel del spö av frugans bror och hans vän.

Summa sumarum: Detta är en sjukt kul tradition som jag tänker fortsätta med så länge det bara går! :) Blev tyvärr inga bilder eftersom jag inte har någon kamera.

Men ett kort ska jag bjuda på.


  

Jag och D på tåget på väg till båten.

 

På Söndagen var det dags att tvätta av sig det brutala baksmällan och göra sin fin för att åka och fira pappa på farsdag :)


  



Jag blev så glad att D ville följa med.  Väl där så var lillebror hemma och till min lycka var min storebror där med min älskade brorson.

Pappa blev glad också för han fick det här paketet av mig.


  

Jag är så stolt för kah slog in det redan i torsdags för jag visste att jag inte skulle ha orkat sen.


I paketet låg en sån där frystorkad t-shirt som veklas ut i vatten med en bild på en pappa som liknade stålmannen där det stod Pappa du är min hjälte! Min pappa är min hjälte. Han fick också saltlakrits godis för det älskar han.


Idag är det Tisdag och jag har legat i sängen mest hela dagen för jag är sjuk.

Och när jag ligger här och är sjuk så saknar jag en speciell person extra mycket.  En sån som det är underbart att vara sjuk med.  Hoppas hon har det bra. 


Nu orkar jag inte skriva mer. Måste vila huvudet mot den mjuka kudden....


Ovido - Quiz & Flashcards