I am Frida Jansson

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Frida - 5 november 2010 22:03

 

 

ÄT MIN SKIT!!

Av Frida - 5 november 2010 08:49

Blir tvungen att skippa simningen idag :( Eller tvungen och tvungen, jag prioriterar bort det eftersom mormor och Bettan kommer tidigare än jag trott. Jag ska möta upp mamma och pappa vid deras gamla lägenhet. Mormor, Bettan och mina mini kusiner kommer dit först eftersom dom inte hittar till nya lägenheten. Det ska bli så roligt att träffa dom! Fick höra nu på morgonen att Hampus kommer också. Hampus är min brorson. Han är mitt ljus i allt mörker. Att han föddes är det absolut bästa som hänt mig. Nu är han snart nio år och alldeles för cool för att lyssna på mig när jag talar om det för honom. Men vi har våra stunder han och jag. Magiska. Ända sedan han var liten bäbis har vi haft en speciell relation. Av alla underbara jag känner kan jag med handen på hjärtat säga att han är min bästaste av dem bästa.


Här var det tänkt att jag skulle lägga upp lite bilder på våran obligatoriska pancakefrukost men det verkar vara problem med bilduppladdning just nu så det får bli en annan gång.


Nu är kaffet urdrucket och det börjar bli dags att göra sig klar.


Hörs sen...





Ovido - Quiz & Flashcards