I am Frida Jansson

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Frida - 7 november 2010 13:19

Söndag idag. Vaknade pigg och vad passar väl bättre då än att städa?

Blommorna står nyduschade i badkarlet, disken är diskad och köket är fixat. Nu är det bara resten kvar. Det är kläder i hela sovrummet. Jag skojar inte! Jag vet inte om det är en sån bra kombo att två slarvar bor tillsammans? :P Vi är precis lika slappa båda två. Har vi bestämt oss för att göra något (typ städa) men den andre känner att den inte riktigt orkar, ja då är den andra inte sen med att strunta i det heller.  Hahaha! Fast å andra sidan är vi rätt bra på att peppa varandra också. D har i alla fall åkt tillbaka till Uppsala för att hälsa på sin pappa. Hemskt när folk blir gamla och sjuka :( Är så otroligt glad att mina föräldrar är unga.


Igår var det den 6:e vilket innebär att jag och D har varit ett par officielt i 8 månader. Det är inte klokt va fort tiden går. Haha och vore det inte för Atterhag hade vi inte haft ett datum heller. :P Jag är i alla fall otroligt glad att jag träffat honom. Att han finns i mitt liv, vid min sida. Känner mig lyckligt lottad som får gå och lägga mig tillsammans med honom varje kväll. Underbara D som alltid stöttar mig vad jag än bestämmer mig för. Jag ska berätta mer om D har jag tänkt. Men jag skulle verkligen behöva fortsätta nu så det är fint tills han kommer hem igen :)



  

Den här bilden togs precis i början när vi träffades. När allt var sådär pirrigt och man kunde vara vaken hela natten och bara ligga och lära känna varandra men ändå orkade upp på morgonen och var pigg och glad på jobbet hela dagen.

Ovido - Quiz & Flashcards