I am Frida Jansson

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Frida - 25 november 2010 15:30

Jag är trött idag. Köpte frimärken och la skiten på lådan i alla fall. Hoppas det går fort. En till dålig sak med vintern är D´s jobb. Han kommer hem så sent. Och när han väl kommer hem är han så slut att han inte orkar mer än att äta middag och sen sova. Jag hatar vintern!!! Jag saknar min man.


Nu ska jag laga mat och sen tänker jag äntligen ta mig tid att titta på Juno som tant Atterhag lånat mig. Jag hoppas verkligen att den är så bra som alla säger.





Tjing tjong!

Av Frida - 25 november 2010 11:49

Har en massa måsten känns det som. Eller? Jag har ingen lust att gå ut och gå idag bara för att "kanske" få lämna ett papper. Nej! Jag kan sträcka mig så långt som att gå upp till centrum och köpa frimärken så att jag kan få iväg lite annat. Men ner dit. Eh nej! Det är kallt och jag har inga vinterskor. Sådeså!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards